Drukuj
Odsłony: 273

W związku z licznymi telefonami, e-mailami oraz pismami od zarządów ROD, komisji rewizyjnych oraz działkowców w zakresie walnych zebrań w ROD, informujemy, że począwszy od dnia dzisiejszego na stronie internetowej PZD będziemy publikować porady prawne dotyczące zasad przygotowania i przeprowadzenia walnych zebrań sprawozdawczo-wyborczych w ROD w PZD w 2019 r.

Jednocześnie informujemy, że:

Harmonogram dyżurów prawnych dostępny jest na stronie:

http://pzd.pl/artykuly/22442/114/Telefoniczne-porady-prawne-dla-ROD-i-dzialkowcow.html.

 

Zachęcamy do korzystania z tej nieodpłatnej pomocy prawnej świadczonej przez prawników i radców prawnych PZD!

MAP

 

  1. Jak i komu zarząd ROD dostarcza zaproszenie na walne zebranie? 

  2. Kto może, a kto nie może być członkiem zarządu ROD i komisji rewizyjnej?

  3. Jeżeli w latach poprzednich były organizowane w ROD konferencje delegatów, czy w tym roku musi być również zorganizowana konferencja delegatów? Czy zamiast konferencji delegatów może zostać zwołane walne zebranie?

  4. W jaki sposób należy dokonać wyboru członków władz ogrodowych? 

  5. Jak należy zawiadomić o walnym zebraniu w ROD e-mailem, aby mogło ono zostać uznane za doręczone skutecznie? 

  6. Czy członek zarządu ROD może być członkiem organu wyższego PZD?

  7. Czy przy podejmowaniu uchwał przez walne zebranie w ROD powinno liczyć się głosy wstrzymujące?