ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2025
w sprawie wykonania zadania pn.: „Modernizacja alei ogrodowej od ul. Piekarskiej oraz drogi ogrodowej przy Domu Działkowca do trzech działek” zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego w ramach umowy o numerze CRU.WSL1109/TW/25
z dnia 12.05.2025 r. współfinansowanego z budżetu Województw Śląskiego
- INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Rodzinny Ogród Działkowy „Magnolia”
Ul. Łukasińskiego
43-300 Bielsko – Biała
NIP 937-22-49-611
Konto bankowe 90 8111 0009 2001 0030 5525 0001
Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą modernizacja alei ogrodowej od ul. Piekarskiej oraz drogi ogrodowej przy Domu Działkowca do trzech działek. Zakres prac powinien objąć:
- Wykonanie drogi utwardzonej od ulicy Piekarskiej o długości 60m oraz szerokości 3 m:
- korytowanie na głębokość 40 cm oraz wywóz ziemi
- geowłóknina + ułożenie – 180 mkw.
- nawiezienie i rozciągnięcie 90 kubików klińca
- utwardzenie drogi zagęszczarką 500kg.
- Przygotowanie oraz ułożenie chodnika o długości 18m × 1m szer.
- kostka brukowa szary/prostokąt 40 mkw.
- ułożenie geowłóknina pod kostkę 40 mkw.
- położenie kostki brukowej 40 mkw. i obrzeży 50 szt. + piasek + beton pod obrzeża.
Wizja lokalna – zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Oczekiwany okres gwarancji min 24 miesiące od daty zakończenia robót.
- OPIS PRZYGOTOWANIA OFERT
- Oferta powinna zawierać kalkulację ofertową z wyszczególnieniem prac
związanych z wykonaniem zadania.
- Wszystkie strony oferty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu oferenta.
- Cena ofertowa powinna być podana cyfrą i słownie. Cena powinna być podana w wartości netto i brutto w przypadku Wykonawców będących podatnikami VAT.
- Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania
- Oferta jest ważna, jeżeli jest kompletna, została złożona w miejscu
i terminie przewidzianym w zaproszeniu do składania ofert, treść oferty jest zgodna z warunkami określonymi w zaproszeniu do składania ofert. - W przypadku braku złożenia przez oferentów co najmniej trzech ofert zgodnych z zapytaniem postępowanie zostaje unieważnione.
- KRYTERIA OCENY OFERT
- cena – waga 75%
- termin wykonania zadania – waga 15%
- warunki gwarancji i rękojmi – waga 10 %
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, posiadają odpowiednią wiedzę
i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a sytuacja ekonomiczna i finansową Wykonawcy pozwala na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć kopię dokumentacji potwierdzającej doświadczenia, posiadanie uprawnień oraz potencjału technicznego.
W ramach postępowania wyklucza się możliwość udzielenia zamówieni podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiający.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
- Termin zakończenia: do 2 miesięcy od podpisania umowy nie później niż 15.09.2025 r,
- Jako termin zakończenia zadania rozumie się podpisanie przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego wykonanych robót.
- TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY
30 dni od daty złożenia oferty
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy złożyć elektronicznie do dnia 10.06.2025 r. wysyłając ją na poniższy adres:
- Oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane
- KONTAKT Z OFERENTAMI
Do rozmów z oferentami upoważnieni są:
Prezes ROD „Magnolia” Waldemar Zapałowski, telefon +48 570 216 811,
e- mail: zarzadrodmagnoliabb@gmail.com
Zastępca Prezesa ROD „Magnolia” Zbigniew Florek, telefon +48 697 225 160
Członek Zarządu ROD Magnolia Sylwia Król telefon +48 662 283 281
- OGŁOSZENIA WYNIKÓW
- Wyniki ogłoszone zostaną w siedzibie ROD „Magnolia” przy ul. Łukasińskiego w Bielsku-Białej na tablicy ogłoszeń oraz przesłane pocztą elektroniczną na adres każdego oferenta,
- Z wyboru oferty zostanie sporządzony protokół.
- Oferent, którego oferta została wybrana zostanie o tym fakcie powiadomiony
pisemnie. W piśmie tym ustalony będzie termin, w którym oferent winien zgłosić się do Zamawiającego celem podpisania umowy.
Prezes Zarządu
ROD Magnolia