ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2025

w sprawie wykonania zadania pn.: „Modernizacja alei ogrodowej od ul. Piekarskiej oraz drogi ogrodowej przy Domu Działkowca do trzech działekzgodnie
z wymaganiami Zamawiającego w ramach umowy o numerze CRU.WSL1109/TW/25
 z dnia 12.05.2025 r. współfinansowanego z budżetu Województw Śląskiego

  1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM

              Rodzinny Ogród Działkowy „Magnolia”

              Ul. Łukasińskiego

              43-300 Bielsko – Biała

              NIP 937-22-49-611

              Konto bankowe 90 8111 0009 2001 0030 5525 0001

Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą modernizacja alei    ogrodowej od ul. Piekarskiej oraz drogi ogrodowej przy Domu Działkowca do trzech działek.   Zakres prac powinien objąć:

  1. Wykonanie drogi utwardzonej od ulicy Piekarskiej o długości 60m oraz szerokości 3 m:
    1. korytowanie na głębokość 40 cm oraz wywóz ziemi
    1. geowłóknina + ułożenie – 180 mkw.
    1. nawiezienie i rozciągnięcie 90 kubików klińca
    1. utwardzenie drogi zagęszczarką 500kg.
  • Przygotowanie oraz ułożenie chodnika o długości 18m × 1m szer.
    • kostka brukowa szary/prostokąt 40 mkw.
    • ułożenie geowłóknina pod kostkę 40 mkw.
    •  położenie kostki brukowej 40 mkw. i obrzeży 50 szt. + piasek + beton pod obrzeża.

Wizja lokalna – zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Oczekiwany okres gwarancji min 24 miesiące od daty zakończenia robót.

  1. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERT
  1. Oferta powinna zawierać kalkulację ofertową z wyszczególnieniem prac

związanych z wykonaniem zadania.

  • Wszystkie strony oferty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu oferenta.
  • Cena ofertowa powinna być podana cyfrą i słownie. Cena powinna być podana w wartości netto i brutto w przypadku Wykonawców będących podatnikami VAT.
  • Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania
  • Oferta jest ważna, jeżeli jest kompletna, została złożona w miejscu
     i terminie przewidzianym w zaproszeniu do składania ofert, treść oferty jest zgodna z warunkami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
  • W przypadku braku złożenia przez oferentów co najmniej trzech ofert zgodnych z zapytaniem postępowanie zostaje unieważnione.
  1. KRYTERIA OCENY OFERT
  • cena – waga 75%
  • termin wykonania zadania – waga 15%
  • warunki gwarancji i rękojmi – waga 10 %
  • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, posiadają odpowiednią wiedzę
i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a sytuacja ekonomiczna i finansową Wykonawcy pozwala na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć kopię dokumentacji potwierdzającej doświadczenia, posiadanie uprawnień oraz potencjału technicznego.

W ramach postępowania wyklucza się możliwość udzielenia zamówieni podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiający.

  • TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
  1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
    1. Termin zakończenia: do 2 miesięcy od podpisania umowy nie później niż   15.09.2025 r,
    1. Jako termin zakończenia zadania rozumie się podpisanie przez Strony protokołu zdawczo-odbiorczego wykonanych robót.
  • TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY

30 dni od daty złożenia oferty

  • TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
  1.  Oferty należy złożyć elektronicznie do dnia 10.06.2025 r. wysyłając ją na poniższy adres:

zarzadrodmagnoliabb@gmail.com

  • Oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane
  1. KONTAKT Z OFERENTAMI

        Do rozmów z oferentami upoważnieni są:

               Prezes ROD „Magnolia” Waldemar Zapałowski, telefon +48 570 216 811,

                 e- mail:  zarzadrodmagnoliabb@gmail.com

                Zastępca Prezesa ROD „Magnolia” Zbigniew Florek, telefon +48 697 225 160

                Członek Zarządu ROD Magnolia Sylwia Król telefon +48 662 283 281

  • OGŁOSZENIA WYNIKÓW
  1. Wyniki ogłoszone zostaną w siedzibie ROD „Magnolia” przy ul. Łukasińskiego w Bielsku-Białej na tablicy ogłoszeń oraz przesłane pocztą elektroniczną na adres każdego oferenta,
  2. Z wyboru oferty zostanie sporządzony protokół.
  3. Oferent, którego oferta została wybrana zostanie o tym fakcie powiadomiony

pisemnie. W piśmie tym ustalony będzie termin, w którym oferent winien zgłosić się do Zamawiającego celem podpisania umowy.

Prezes Zarządu

ROD Magnolia