PRZETARG
STOWARZYSZENIE OGRODOWE POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW
Rodzinny Ogród Działkowy “LIPNIK” w Bielsku-Białej, z siedzibą w Bielsku-Białej. 43-300 ul. Krakowska 379 B.
Dotyczy: MODERNIZACJA WRAZ Z ODWODNIENIEM ALEI I DROGI OGRODOWEJ.
W związku z zamiarem realizacji zadania, polegającego na: wykonaniu MODERNIZACJI WRAZ Z ODWODNIENIEM ALEI I DROGI OGRODOWEJ, na terenie Rodzinnych Ogródków Działkowych “Lipnik w Bielsku-Białej, mieszczącego się przy ulicy Krakowskiej 379 b. ogłaszamy przetarg.
- Przedmiot zadania:
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót związanych z modernizacją wraz z odwodnieniem alei i drogi ogrodowej.
- Roboty obejmują:
Zadanie będzie polegało na wykonaniu modernizacji drogi o łącznej długości 1500m2 wraz z odwodnieniem (obecnie podłoże kamieniste z betonowymi przepustami):
a) 600m2 profilowania i utwardzenia kruszywem kamiennym wraz z zagęszczeniem przy szerokości 3m raz na odcinku
b) 900m2 – wyrównanie, wyprofilowanie i utwardzenie oraz wyłożenie geokratą wraz z nw. odwodnieniem.
Drogę należy wyrównać, utwardzić kruszywem. Dodatkowo należy wykonać odwodnienie poprzeczne drogi w ilości od 7 do 10 szt. na odcinku 900m2. Dopuszcza się wykonanie odwodnienia przepustami betonowymi lub stalowymi (CE0WNIK 120/60mm), w otulinie drewnianej od 50-60mm grubości na całej długości ceownika obustronnie. Od wykonawcy będzie wymagane kompleksowe wykonanie usługi, czyli organizacja potrzebnych materiałów, maszyn i prac.
Dodatkowo wykonawca odpowiedzialny jest za:
a) Dostawę i zakup materiałów; prace budowlane podstawowe i związane, łącznie z właściwym zabezpieczeniem konstrukcji drogi i obiektów w pasie objętych remontem drogi.
b) Niezbędne odbiory; uruchomienie systemu wraz z niezbędnymi zgłoszeniami budowalnymi (Jeśli są wymagane);
c) Wykonanie kosztorysu powykonawczego.
d) Wykonawca odpowiada za szkody osób trzecich i ma obowiązek przywrócić szkody do stanu pierwotnego.
- Ofertę należy złożyć w formie:
Cen zgodnych z możliwymi pracami przewidzianymi do wykonania remontu drogi i odwodnienia, w kwocie brutto dla poszczególnych etapów i ewentualnych pozycji dodanych oraz w cenie scalonej, z jednoczesnym podaniem terminu wykonania robót.
Miejsce i zakres wykonania prac do wglądu po wcześniejszym umówieniu z przedstawicielem ROD “Lipnik”, Rafałem Sapińskim tel: 888034284.
- Cel zamówienia:
Celem z niezbędnymi pomiarami i odbiorami przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej (łącznie z oświadczeniem Kierownika Budowy).
- Ogólne
warunki zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Sporządzenie pisemnej umowy regulującej obowiązki obu stron.
- Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygadniający należy dołączyć do złożonej oferty);
- Roboty zamienne lub wymagane dodatkowe mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych lub wymaganych dodatkowych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót;
- Wykonawca winien być płatnikiem VAT.
- Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci dróg o wartości minimum 100 tys. zł brutto – w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumenty uwiarygadniające należy dołączyć do złożonej oferty);
- Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy dróg.
- W rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz będąca członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (dokumenty uwiarygadniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);
- Nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się niezgłoszonego i niezatwierdzonego przez Zamawiającego podwykonawstwa)
Wszelkie sprawy niezawarte powyżej sprawy reguluje Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414 USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz inne odrębne przepisy prawa budowlanego.
- Wybrany Wykonawca, w trakcie prowadzonych robót
(szczególnie ziemnych) zobowiązany będzie do zabezpieczenia istniejącej
infrastruktury, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej lokalizacji (np.
przekopy kontrolne) i ochrony istniejących sieci infrastrukturalnych (np. sieci
wodociągowe, sanitarne, instalacje elektryczne, gaz itd.)
- Prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową – wskazane najpóźniej do dnia
20.11.2024;
- Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od
dokonania odbioru robót.
- Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14-dniowym terminem płatności.
- Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny oraz działaniami pozostałymi związanymi pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu powykonawczego/zestawienie poniesionych kosztów dla robót wykonanych.
- Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania ofertowego lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
- Kryterium
oceny ofert:
- Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe – 70%.
- Okres gwarancyjny na wykonaną pracę – 20 %
- Termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót lub termin wcześniejszy 10 %
- Przyjmowanie Ofert:
Ofertę zawierającą dane firmy, umożliwiającą jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji), podpisane/potwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy należy złożyć do dnia 29.10.2024r w zaklejonej kopercie, w siedzibie biura Zarządu ROD “Lipnik” w Bielsku-Białej, mieszczącej się 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krakowska 379b, ROD
“Lipnik” Al. Kalinowa;
drogą elektroniczną na adres mailowy: rodlipnikbielskobiala@pzd.pl
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac można uzyskać bezpośrednio w siedzibie ROD “Lipnik “w godz. 17-19 w każdy wtorek lub pod numerami telefonów:
Prezes Zarządu Rafał Gałka tel: 513-674-627
Wiceprezes ROD “Lipnik” Marta Sroka tel: 502-376-547
Członek Zarządu ROD “Lipnik” Mateusz Karmelita tel: 881-239-043