Zarząd ROD „Szarotka” w Zabrzu
Ogłasza przetarg na realizację zadania
„Modyfikacja i utwardzenie alei ogrodowej. Parcela Hagera.”
Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa Śląskiego
Rodzinny Ogród Działkowy „Szarotka” w Zabrzu realizuje zadanie na rok 2025
” Modyfikacja i utwardzenie alei ogrodowej Parcela Hagera
W związku z zamiarem remontu alejek Ogrodowych w ROD „Szarotka” w Zabrzu ogłasza
przetarg na realizację robót na terenie Ogrodu.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wykonanie remontu alejek Ogrodowych w ROD Szarotka w Zabrzu
zgodnie z zakresem określonym w treści ogłoszenia.
- Mechaniczne korygowanie istniejącej warstwy wierzchniej na głębokości 30 cm wraz z profilowaniem oraz utylizacją urobku – 214 m2
- Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100 na betonie b15 wraz z oporami – 110 mb
- Ułożenie krawężnika najazdowego 15x22x100 na betonie b15 wraz z oporami – 11 mb
- Utwardzenie pierwszą przepuszczalną warstwą kruszywem frakcji 30-60 mm na grubości 20 cm wraz z ubiciem walcem lub zagęszczarką 500 kg – 214 m2
- Ułożenie warstwy nośnej kruszywem frakcji 0-31 mm o grubości 10 cm wraz z ubiciem walcem lub zagęszczarka 500 kg- 214 m2
- Niwelacja terenu za obrzeżami – 90 m2
Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Budowy z
odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi zgodnie z zapisami zawartymi w Ogólnych
warunkach zamówienia i pozostałymi wymaganiami prawnymi oraz do spełnienia w ramach
przedstawionej oferty cenowej wymagań realizacyjnych i powykonawczych.
Ofertę należy złożyć podając kwotę brutto (z 23% VAT) z jednoczesnym potwierdzeniem terminu.
Przewidywany zakres całościowych prac winno wykonać w terminie od dnia podpisania umowy
nie później niż do dnia 30.09.2025 r
Celem zamówienia jest modernizacja i utwardzenie alei Ogrodowej przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej.
Ogólne warunki zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się podwykonawstwa);
- Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót.
- Dokumentacja powykonawcza powinna być wykonana w ilości trzech egzemplarzy;
- Prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do dnia 30.09.2025 r.
- Gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót.
- Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności.
- Wszelkie koszty związań e z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa wykonawca.
- Zamawiający udostępni wybranemu wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Kryterium oceny ofert:
- Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe.
- Termin wykonania zadania.
- Warunki gwarancji i rękojmi.
- Oferty prosimy składać mailowo szarotka.zabrze@gmail.com do dnia 13 czerwca 2025 roku. Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon) i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac i wglądu do dokumentacji można uzyskać bezpośrednio pod numerem telefonu 515-250-380
Załącznik:
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Projekt umowy.
- Przedmiar.