Ogłoszenie

W związku z zamiarem realizacji zadania inwestycyjnego: Wykonanie sieci nN na terenie ogródków działkowych „Ostra Górka” w Sosnowcu na potrzeby zasilania indywidulanych ogródków działkowych, Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski ul. Kormoranów 1,  40-521 Katowice ogłasza przetarg na realizację prac w ROD „Ostra Górka” w Sosnowcu, ul. Ostrogórska.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót związanych wykonaniem zdania inwestycyjnego, zgodnie z zakresem i wytycznymi zawartymi w załączonym projekcie.

Roboty obejmują:

  • dostawę materiałów;
  • prace budowlane podstawowe i związane, łącznie z właściwym zabezpieczeniem konstrukcji obiektów w pasie ruchu drogowego: drogi, chodniki itp. oraz wszelkich instalacji biegnących w rejonie robót np.: sieci wodociągowe, sanitarne, instalacje elektryczne, gaz itd.
  • niezbędne odbiory;
  • uruchomienie systemu wraz z niezbędnymi zgłoszeniami budowalnymi
    i naniesieniami mapowymi,
  • wykonanie kosztorysu powykonawczego,

a także: wszelkie prace wyszczególnione w przedmiarze robót i załączonym projekcie technicznym.

Ofertę należy złożyć w formie cen zgodnych z załączonym przedmiarem oraz innymi możliwymi pracami przewidzianymi i wynikającymi z załączonego projektu technicznego,
w kwocie brutto dla poszczególnych pozycji przedmiaru i ewentualnych pozycji dodanych oraz w cenie scalonej z jednoczesnym podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia robót.

Sugerowany termin realizacji kwiecień – czerwiec 2025.

Możliwe są oględziny miejsca i zakresu prac oraz dokonanie samodzielnych pomiarów i po wcześniejszym umówieniu z przedstawicielem ROD „Ostra Górka” – tel. 506 368 302

Cel zamówienia:

Wykonanie zadania zgodnie z załączonym projektem wraz niezbędnymi pomiarami i odbiorami przy zastosowaniu certyfikowanych materiałów i przedstawieniu dokumentacji odbiorczo-powykonawczej (łącznie z oświadczeniem Kierownika Budowy) wraz z geodezyjnym wytyczeniem i operatem powykonawczym i naniesieniem na geodezyjne zasoby mapowe.

Ogólne warunki zamówienia:

  • Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dokument uwiarygadniający należy dołączyć do złożonej oferty);
  • Roboty zamienne lub wymagane dodatkowe mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych lub wymaganych dodatkowych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych
    i jakościowych robót;
  • Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci niskiego napięcia o wartości minimum 120 000 zł brutto – w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumenty uwiarygadniające należy dołączyć do złożonej oferty);
  • Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi zasobami osobowymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych w zakresie w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz będąca członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (dokumenty uwiarygadniające należy dołączyć do złożonej oferty wraz z oświadczeniem osoby              o podjęciu się obowiązków w przypadku wyboru oferty);
  • Nie dopuszcza się do realizacji robót objętych umową przez inne podmioty niż wybrany Wykonawca (nie dopuszcza się niezgłoszonego i niezatwierdzonego przez Zamawiającego podwykonawstwa);
  • Wybrany Wykonawca, w trakcie prowadzonych robót (szczególnie ziemnych) zobowiązany będzie do zabezpieczenia istniejącej infrastruktury, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej lokalizacji (np. przekopy kontrolne) i ochrony istniejących sieci infrastrukturalnych (np. sieci wodociągowe, sanitarne, instalacje elektryczne,
    gaz itd.)
  • Prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową – wskazane najpóźniej                          do dnia 31.08.2025;
  • Gwarancja na wykonane prace – 60 miesięcy od dokonania odbioru robót.
  • Płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności.
  • Wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny oraz działaniami pozostałymi związanymi pokrywa Wykonawca.
  • Wykonawca może być zobowiązany do sporządzenia kosztorysu powykonawczego.
  • Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny.

Kryterium oceny ofert:

  • Cena (należy podać cenę brutto) – kryterium podstawowe – 85%,
  • Wymagane doświadczenie w realizacji prac – 10 %,
  • Czas realizacji podany w ofercie – 5%,
  • Termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót lub termin wcześniejszy.

Oferty należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Zarządu ROD Ostra Górka w Sosnowcu, ul. Ostrogórska wyłącznie dnia:

16 stycznie 2025 roku w godzinach 16.30 – 17.00

Oferty powinny zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację (NIP, Regon, KRS/wpis do ewidencji) i powinny być podpisane/potwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy oraz telefon kontaktowy.

Po zakończeniu zbierania ofert w obecności zainteresowanych oferentów oraz Komisji Przetargowej ROD Zarządu ROD oraz delegatów PZD, oferty cenowe zostaną odczytane i zarejestrowane.

Po wyborze 3 ofert uznanych za najbardziej atrakcyjne, oferenci zostaną zaproszeni na spotkanie negocjacyjne dnia

23 stycznie 2025 roku kolejno w godzinach 16.30, 17.00, 17.30

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów prac można uzyskać bezpośrednio:

  • 506368302 – Zarząd ROD „Ostra Górka”
Przedmiar

6.-dokumentacja-techniczna

5.-dokumentacja-budowlana